Tel.: +36/70 565 37 67
e-mail: info[@]coventina.hu

Garancia

 

gari

Általános Szerződési Feltételek

Az oldalunkon látható termékeket a cleanway.hu weboldalon tudod megvásárolni, ahová a termék fotójára kattintással jutsz el. A webáruházában történő megrendelés leadásával a CleanWay Magyarország Kft., továbbiakban a Szolgáltató Vásárlójává válsz.

Megrendelésed a távol lévő felek között megkötött, kötelező érvényű szerződésnek minősül és fizetési kötelezettséggel jár.

A megrendelés elküldésével egyidejűleg, a Megrendelő automatikusan elfogadja az ebben a dokumentumban szereplő Általános Szerződési Feltételeket.

Amennyiben nem magyarországi illetőségű vagy, kérjük, tanulmányozd át a rád vonatkozó, ide illő helyi jogszabályokat.

Kérjük, olvasd el figyelmesen az alábbi tudnivalókat!

Az Eladó (Szolgáltató):

CleanWay Magyarország Kft.

Telephely: 1173 Budapest, Összekötő út 6/a.

Adószám: 22635844-2-42

Telefon: 70/565-3767, 70/614-2885

e-mail: info@coventina.hu

Weboldal címe:

cleanway.hu ill. coventina.hu

A Vevő:

A coentina webáruházban regisztrált és megrendelést leadó bármely – jogaiban nem korlátozott – természetes vagy jogi személy.

A szerződés tárgya:

A CleanWay Magyarország Kft. tulajdona a cleanway.hu néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi termék, vagy szolgáltatás.  Ezek tulajdonságai, jellemzői a hozzájuk tartozó konkrét oldalon találhatóak meg.

Vételár, fizetési feltételek

A cikkek mellett feltüntetett árak az adott árucikk vagy szolgáltatás bruttó (Áfa-t is tartalmazó) vételára.

A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.

A vételárhoz a szolgáltatás helye (más ország) vagy más hatályos törvények szerint esetlegesen egyéb adó (vám, stb.) adódhat hozzá.

Fizetés

A vételár kiegyenlítése a vásárló által a webáruházban kiválasztott formában történik:

Előre átutalással

Utánvéttel

PayPal-on keresztül

A megrendelés feldolgozása után minden esetben küldünk egy visszaigazoló e-mailt, melyben megadjuk a bankszámlaszámunkat, a fizetés módjától függően a kifizetett, vagy fizetendő összeget, és a megrendelés számát, amit az utaláskor a közlemény mezőbe kell beírni. A megrendelés szám, az Ön ügyfélszáma is egyben.

A vásárolt termékről kiállított számlát a csomagban helyezzük el.

Cégünk elektronikus számlázást is alkalmaz, ami környezetbarát és a mindenkori jogszabályi előírásoknak is megfelel. Elektronikus számlákat többnyire azon ügyfeleinknek küldünk, akik a havi díjfizetéses csereszűrő programot választják.  Ezeket a számlákat a Számlaközpont Zrt. szerverén keresztül továbbítjuk ügyfeleinknek arra az e-mail címére, amit a regisztrációkor megadnak. Bármilyen panasz esetén minket kell keresni a számlázással kapcsolatban, mint a számla kibocsájtóját.

Teljesítési feltételek, határidő, garancia

Rendelés menete:

A megrendelni kívánt termékeket a coventina.hu-n, a termékinformációs oldalon található „Kosárba tesz” feliratú gombbal, a darabszámot megjelölve tegye a kosárba. Ekkor megjelenik a kosár, ahol lehetősége van visszatérni még a vásárláshoz, regisztrált partnerként bejelentkezni a rendszerünkbe, kiválasztani a fizetési feltételeket vagy tovább menni a pénztárhoz. Mielőtt a pénztárhoz fárad, megjelenik az űrlap, amit mindenképpen ki kell tölteni, hogy a megadott adatok alapján ki tudjuk állítani a számlát és át tudjuk adni a terméket. Az űrlap alján olvassa el, majd pipálja ki az „Általános Szolgáltatási Feltételek” jelölő négyzetet, ezzel tudomásul véve a feltételeket.  Továbbá ezen az oldalon van lehetőség nekünk üzenni a „Megjegyzések és különleges kérések” mezőbe írva.

A fizetési módtól függően tovább kerülhet a PayPal oldalára, ahol végre tudja hajtani a fizetést, ha ezt az opciót választotta. Ha az átutalásos fizetést választotta, akkor az e-mail-ben elküldött adatok alapján tudja kifizetni a vételárat internetbankon keresztül online, vagy személyesen befáradva egy K&H Bank fiókba. Ebben az esetben vigye magával az e-mailben szereplő adatokat! Utánvétes módszert választva a futárnak egyenlíti ki a termék vételárát, közvetlenül a kézbesítéskor.

Nem tudunk felelősséget vállalni a hibásan, vagy hiányosan kitöltött szállítási cím és egyéb adatok elégtelenségéből adódó szállítási késedelemért.

Utalás esetén a termék ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezése után 5 munkanapon belül szállítjuk. A szállítás pontos időpontjával kapcsolatban érdeklődjön telefonon nálunk (70/565-3767), vagy a GLS futárszolgálat diszpécserénél az alábbi számon: 802-0265.

Szállítás

Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz az ország egész területén. A szállítás költsége előre utalás, vagy PayPal-on keresztül történő fizetés esetén 990 Ft. Utánvétes fizetési opció választása esetén 1490 Ft. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj.  Szállítással kapcsolatos árváltoztatás jogát fenntartjuk.

Garancia:

Az általunk forgalmazott legtöbb készülékre a vásárlástól számított két év garanciát vállalunk az előírás szerinti karbantartás (rendszeres szűrőcserék) mellett. A két évtől eltérő idejű garanciális időt feltüntetjük az adott termék információs oldalán. Szakszerűtlen beszerelés miatt keletkező esetleges károkért, meghibásodásért, bármilyen okból történő vízkár okozásáért felelősséget nem vállalunk.

A havidíjas szűrőcsomagokra vonatkozó módosítások, megszűnés, felmondás

A havidíjas csereszűrő programot választó ügyfelek az alább leírt szerződési feltételeket magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik, és tudomásul veszik a megrendeléssel egyidejűleg.

A havidíjas szűrőcsomagok esetén a havidíjakat minden hónap 10-ig kell megfizetni. Az aktuális számlákat a fizetési határidő előtt kb. 15 nappal küldjük ki ügyfeleinknek.  Általánosan elmondható, hogy minden készülékben 6 havonta valamelyik szűrőt cserélni kell. Így minden hatodik részlet beérkezése után küldjük ki a csereszűrőket. Mivel a fizetési határidő 10-e, ezért rendszerint csak az aktuális csereszűrőket is csak 10- után szoktuk küldeni, mivel megvárjuk a havidíjak beérkezését. Késedelmes befizetések esetén a csereszűrő kiküldése is csúszik. 

Az egyes készülékekhez opcionálisan választható a havidíjas szűrőcsere program. Ebben az esetben a csereszűrők árából 20% kedvezményt adunk. Ezzel kapcsolatos részletes leírás a „Kedvezmény -20%” menüpont alatt olvasható. A termékek részletes leírásánál minden esetben feltüntettük a csereszűrők havidíjait.

Ha egy készülékhez csereszűrő programot is rendelnek és a rendelés adott hónap 15-e előtt van leadva, akkor az első havidíjról kiállított számla a következő hónap lesz. Amennyiben ugyan ez a rendelés adott hónap 15-e után van leadva, az első havidíjról kiállított számla a rendelést követő második hónap lesz.

Minden havidíjas csereszűrő programot rendelő ügyfelet felkeresünk, mielőtt a program indul, annak tisztázása érdekében, hogy valóban ezt szeretné-e.

A 20% kedvezmény minden olyan ügyfélnek jár, aki havonta fizeti a havidíjakat. Azon ügyfeleink számára, akik nem szeretnének havi rendszerességgel fizetni szintén meg tudjuk adni a 20% kedvezményt, de csak abban az esetben, ha a részletek előre vannak kifizetve. Lehetőség van előre 3, 6, 12, 18 hónap kifizetésére is. A kifizetett időszak lejártát követően megkeressük ügyfeleinket a következő időszak befizetésével, vagy szerződés felmondásával kapcsolatban.

A havi rendszerességgel fizető ügyfelek az első díjfizetés alkalmával megbízzák a bankjukat egy állandó átutalási megbízással a havidíj összegével, legkésőbb 8-i utalási határidővel. A megbízás időtartamát annak megfelelően érdemes beállítani, amilyen készüléket vásárolt. Ez lehet 6, 12, vagy 24 hónap.

A havidíjas szűrőcsomagok felmondása:

Amennyiben valaki szeretné abbahagyni a havi rendszeres befizetést a termékhez tartozó szerződési idő (Bio-K esetében 6 hónap, UF,UFL gépek esetében 12 hónap, HRO, HROL, H300S, H300SL készülékek esetében 24 hónap) lejárta előtt, abban az esetben lehetősége van ezt felmondani 5 napos felmondási idő mellett. Ebben az esetben az utolsó szűrőcsere után befizetett összegeket nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

Nem teljesítés:

Amennyiben a Vevő havi rendszeres befizetése nem érkezik meg a Szolgáltató számlaszámára, abban az esetben mindent megteszünk, hogy a kapcsolatot felvegyük, és a kialakult helyzetet tisztázzuk a Vevővel, mielőtt töröljük a programból. Ha a Vevő az összeg beérkezésére megjelölt határidő utolsó napját követő 10 napon belül nem jelentkezik a Szolgáltatónál, hogy tisztázza a kialakult helyzetet, illetve a Szolgáltató nem tudja felvenni a kapcsolatot a vevővel, vagy a vevő a további fizetést megtagadja, annak ki nem egyenlített számláit sztornózzuk. Az utolsó szűrőcsere óta befizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

A 6, 12 vagy 24 hónap elteltével amennyiben nem mondja le a szűrőcsere előfizetést, a havidíj automatikusan folytatódik. A 6, 12 vagy 24 letelte után bármikor, 8 napos felmondási idővel felmondható a rendszeres befizetés, következmények nélkül. Azonban az utolsó szűrőcsere óta befizetett havidíjat visszatéríteni nem áll módunkban. Ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.

Vitás esetek rendezése, jogi kitételek

Vitás kérdésekben szerződő felek törekednek a mindkét szerződő fél előnyét figyelembe vevő permentes megegyezésre.

A szerződéskötés helye minden esetben Magyarország.

A szolgáltató fenntartja a jogot magának, hogy jelen ÁSZF-t bármikor megváltoztassa. Köteles azonban a változtatást közzétenni honlapján.

Bármely esetleges jogvita esetére felek – hatáskőrtől függően – kikötik a Fővárosi Bíróság, vagy a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.