Általános Szerződési Feltételek
Az oldalunkon látható termékeket a cleanway.hu weboldalon tudod megvásárolni, ahová a termék fotójára kattintással jutsz el. A webáruházában történő megrendelés leadásával a CleanWay Magyarország Kft., továbbiakban a Szolgáltató Vásárlójává válsz.
Megrendelésed a távol lévő felek között megkötött, kötelező érvényű szerződésnek minősül és fizetési kötelezettséggel jár.
A megrendelés elküldésével egyidejűleg, a Megrendelő automatikusan elfogadja az ebben a dokumentumban szereplő Általános Szerződési Feltételeket.
Amennyiben nem magyarországi illetőségű vagy, kérjük, tanulmányozd át a rád vonatkozó, ide illő helyi jogszabályokat.
Kérjük, olvasd el figyelmesen az alábbi tudnivalókat!
Az Eladó (Szolgáltató):
CleanWay Magyarország Kft.
Telephely: 1173 Budapest, Összekötő út 6/a.
Adószám: 22635844-2-42
Telefon: 70/565-3767, 70/614-2885
e-mail: info@coventina.hu
Weboldal címe:
cleanway.hu ill. coventina.hu
A Vevő:
A coentina webáruházban regisztrált és megrendelést leadó bármely – jogaiban nem korlátozott – természetes vagy jogi személy.
A szerződés tárgya:
A CleanWay Magyarország Kft. tulajdona a cleanway.hu néven üzemeltetett internetes áruházban található valamennyi termék, vagy szolgáltatás. Ezek tulajdonságai, jellemzői a hozzájuk tartozó konkrét oldalon találhatóak meg.
Vételár, fizetési feltételek
A cikkek mellett feltüntetett árak az adott árucikk vagy szolgáltatás bruttó (Áfa-t is tartalmazó) vételára.
A termékek mellett feltüntetett vételár nem tartalmazza a szállítási költséget.
A vételárhoz a szolgáltatás helye (más ország) vagy más hatályos törvények szerint esetlegesen egyéb adó (vám, stb.) adódhat hozzá.
Fizetés
A vételár kiegyenlítése a vásárló által a webáruházban kiválasztott formában történik:
Előre átutalással
Utánvéttel
PayPal-on keresztül
A megrendelés feldolgozása után minden esetben küldünk egy visszaigazoló e-mailt, melyben megadjuk a bankszámlaszámunkat, a fizetés módjától függően a kifizetett, vagy fizetendő összeget, és a megrendelés számát, amit az utaláskor a közlemény mezőbe kell beírni. A megrendelés szám, az Ön ügyfélszáma is egyben.
A vásárolt termékről kiállított számlát a csomagban helyezzük el.
Cégünk elektronikus számlázást is alkalmaz, ami környezetbarát és a mindenkori jogszabályi előírásoknak is megfelel. Elektronikus számlákat többnyire azon ügyfeleinknek küldünk, akik a havi díjfizetéses csereszűrő programot választják. Ezeket a számlákat a Számlaközpont Zrt. szerverén keresztül továbbítjuk ügyfeleinknek arra az e-mail címére, amit a regisztrációkor megadnak. Bármilyen panasz esetén minket kell keresni a számlázással kapcsolatban, mint a számla kibocsájtóját.
Teljesítési feltételek, határidő, garancia
Rendelés menete:
A megrendelni kívánt termékeket a coventina.hu-n, a termékinformációs oldalon található „Kosárba tesz” feliratú gombbal, a darabszámot megjelölve tegye a kosárba. Ekkor megjelenik a kosár, ahol lehetősége van visszatérni még a vásárláshoz, regisztrált partnerként bejelentkezni a rendszerünkbe, kiválasztani a fizetési feltételeket vagy tovább menni a pénztárhoz. Mielőtt a pénztárhoz fárad, megjelenik az űrlap, amit mindenképpen ki kell tölteni, hogy a megadott adatok alapján ki tudjuk állítani a számlát és át tudjuk adni a terméket. Az űrlap alján olvassa el, majd pipálja ki az „Általános Szolgáltatási Feltételek” jelölő négyzetet, ezzel tudomásul véve a feltételeket. Továbbá ezen az oldalon van lehetőség nekünk üzenni a „Megjegyzések és különleges kérések” mezőbe írva.
A fizetési módtól függően tovább kerülhet a PayPal oldalára, ahol végre tudja hajtani a fizetést, ha ezt az opciót választotta. Ha az átutalásos fizetést választotta, akkor az e-mail-ben elküldött adatok alapján tudja kifizetni a vételárat internetbankon keresztül online, vagy személyesen befáradva egy K&H Bank fiókba. Ebben az esetben vigye magával az e-mailben szereplő adatokat! Utánvétes módszert választva a futárnak egyenlíti ki a termék vételárát, közvetlenül a kézbesítéskor.
Nem tudunk felelősséget vállalni a hibásan, vagy hiányosan kitöltött szállítási cím és egyéb adatok elégtelenségéből adódó szállítási késedelemért.
Utalás esetén a termék ellenértékének bankszámlánkra történő beérkezése után 5 munkanapon belül szállítjuk. A szállítás pontos időpontjával kapcsolatban érdeklődjön telefonon nálunk (70/565-3767), vagy a GLS futárszolgálat diszpécserénél az alábbi számon: 802-0265.
Szállítás
Csomagjainkat a GLS futárszolgálat szállítja házhoz az ország egész területén. A szállítás költsége előre utalás, vagy PayPal-on keresztül történő fizetés esetén 990 Ft. Utánvétes fizetési opció választása esetén 1490 Ft. Személyes átvétel esetén nincs szállítási díj. Szállítással kapcsolatos árváltoztatás jogát fenntartjuk.
Garancia:
Az általunk forgalmazott legtöbb készülékre a vásárlástól számított két év garanciát vállalunk az előírás szerinti karbantartás (rendszeres szűrőcserék) mellett. A két évtől eltérő idejű garanciális időt feltüntetjük az adott termék információs oldalán. Szakszerűtlen beszerelés miatt keletkező esetleges károkért, meghibásodásért, bármilyen okból történő vízkár okozásáért felelősséget nem vállalunk.
A havidíjas szűrőcsomagokra vonatkozó módosítások, megszűnés, felmondás
A havidíjas csereszűrő programot választó ügyfelek az alább leírt szerződési feltételeket magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik, és tudomásul veszik a megrendeléssel egyidejűleg.
A havidíjas szűrőcsomagok esetén a havidíjakat minden hónap 10-ig kell megfizetni. Az aktuális számlákat a fizetési határidő előtt kb. 15 nappal küldjük ki ügyfeleinknek. Általánosan elmondható, hogy minden készülékben 6 havonta valamelyik szűrőt cserélni kell. Így minden hatodik részlet beérkezése után küldjük ki a csereszűrőket. Mivel a fizetési határidő 10-e, ezért rendszerint csak az aktuális csereszűrőket is csak 10- után szoktuk küldeni, mivel megvárjuk a havidíjak beérkezését. Késedelmes befizetések esetén a csereszűrő kiküldése is csúszik.
Az egyes készülékekhez opcionálisan választható a havidíjas szűrőcsere program. Ebben az esetben a csereszűrők árából 20% kedvezményt adunk. Ezzel kapcsolatos részletes leírás a „Kedvezmény -20%” menüpont alatt olvasható. A termékek részletes leírásánál minden esetben feltüntettük a csereszűrők havidíjait.
Ha egy készülékhez csereszűrő programot is rendelnek és a rendelés adott hónap 15-e előtt van leadva, akkor az első havidíjról kiállított számla a következő hónap lesz. Amennyiben ugyan ez a rendelés adott hónap 15-e után van leadva, az első havidíjról kiállított számla a rendelést követő második hónap lesz.
Minden havidíjas csereszűrő programot rendelő ügyfelet felkeresünk, mielőtt a program indul, annak tisztázása érdekében, hogy valóban ezt szeretné-e.
A 20% kedvezmény minden olyan ügyfélnek jár, aki havonta fizeti a havidíjakat. Azon ügyfeleink számára, akik nem szeretnének havi rendszerességgel fizetni szintén meg tudjuk adni a 20% kedvezményt, de csak abban az esetben, ha a részletek előre vannak kifizetve. Lehetőség van előre 3, 6, 12, 18 hónap kifizetésére is. A kifizetett időszak lejártát követően megkeressük ügyfeleinket a következő időszak befizetésével, vagy szerződés felmondásával kapcsolatban.
A havi rendszerességgel fizető ügyfelek az első díjfizetés alkalmával megbízzák a bankjukat egy állandó átutalási megbízással a havidíj összegével, legkésőbb 8-i utalási határidővel. A megbízás időtartamát annak megfelelően érdemes beállítani, amilyen készüléket vásárolt. Ez lehet 6, 12, vagy 24 hónap.
A havidíjas szűrőcsomagok felmondása:
Amennyiben valaki szeretné abbahagyni a havi rendszeres befizetést a termékhez tartozó szerződési idő (Bio-K esetében 6 hónap, UF,UFL gépek esetében 12 hónap, HRO, HROL, H300S, H300SL készülékek esetében 24 hónap) lejárta előtt, abban az esetben lehetősége van ezt felmondani 5 napos felmondási idő mellett. Ebben az esetben az utolsó szűrőcsere után befizetett összegeket nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.
Nem teljesítés:
Amennyiben a Vevő havi rendszeres befizetése nem érkezik meg a Szolgáltató számlaszámára, abban az esetben mindent megteszünk, hogy a kapcsolatot felvegyük, és a kialakult helyzetet tisztázzuk a Vevővel, mielőtt töröljük a programból. Ha a Vevő az összeg beérkezésére megjelölt határidő utolsó napját követő 10 napon belül nem jelentkezik a Szolgáltatónál, hogy tisztázza a kialakult helyzetet, illetve a Szolgáltató nem tudja felvenni a kapcsolatot a vevővel, vagy a vevő a további fizetést megtagadja, annak ki nem egyenlített számláit sztornózzuk. Az utolsó szűrőcsere óta befizetett összeget nem áll módunkban visszafizetni. Azonban, ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.
A 6, 12 vagy 24 hónap elteltével amennyiben nem mondja le a szűrőcsere előfizetést, a havidíj automatikusan folytatódik. A 6, 12 vagy 24 letelte után bármikor, 8 napos felmondási idővel felmondható a rendszeres befizetés, következmények nélkül. Azonban az utolsó szűrőcsere óta befizetett havidíjat visszatéríteni nem áll módunkban. Ha a programot újra szeretné indítani, akkor a befizetett összegeket jóváírjuk neki.
Vitás esetek rendezése, jogi kitételek
Vitás kérdésekben szerződő felek törekednek a mindkét szerződő fél előnyét figyelembe vevő permentes megegyezésre.
A szerződéskötés helye minden esetben Magyarország.
A szolgáltató fenntartja a jogot magának, hogy jelen ÁSZF-t bármikor megváltoztassa. Köteles azonban a változtatást közzétenni honlapján.
Bármely esetleges jogvita esetére felek – hatáskőrtől függően – kikötik a Fővárosi Bíróság, vagy a Pesti Központi Kerületi Bíróság kizárólagos illetékességét.